2011年8月11日星期四

BOO BOO , COMING AGAIN ♥

这个星期也没什么好做嗒 
就平常嘛 
也是闷啦哟 :(
对了最近facebook macam 很流行一种状态
Like this status and I'll tell you :D ♥

• Who are you :
• Your name in my phone :
• Whether I would go out with you :
• Who are you to me :
• What do I like best about you :
• What do I dislike about you :
• My favorite memory of us :
• My first impression of you :
• How close are we ?
• Do I want you to put this as your status :
WOW, 我快疯了也蛮后悔的啦
打字打到收好酸:(
最近和他都很喜欢吵架就嫌他少陪我啊是不是有二奶啊
他都说我乱想想太多也许吧
我爱他啦 ,就只有他  ♥

今天啊 ,是我最至爱的宝贝生日呀 ! ♥
宝贝 ,生日快乐!我爱你  ♥!
明天还得去他的生日会呢!
问题是 BUKIT ISTANA 在哪 ?
怎样去啊 ?
不想了 , 在打算吧!

( 简单的一篇 )  ♥
 
 
 
 

没有评论:

发表评论